Szerző: andrelowoa | november 10, 2008

Ima anyagi áldásért, hálaadás büvölködésért

Így lesz az én beszédem, amely számból kimegy, nem tér hozzám üresen, hanem megcselekszi, a mit akarok, és szerencsés lesz ott, ahová küldöttem. Ésa. 55:11
Atyám, Jézus nevében megvallom a Te Igédet az életem fölött. Kimondom a számmal és szívemben hiszem, hogy a Te Igéd nem tér Hozzád üresen, hanem megcselekszi azt, amiért küldted.

A földnek minden tizede, a föld vetéséből, a fa gyümölcséből az Úré, szentség az az Úrnak. 3Móz. 27:30
Uram, hálám jeléül hozom Eléd a tizedemet a jövedelmem zsengéjét, mert az a Tiéd.

Hozzátok be a tizedet mind az én tárházamba, hogy legyen ennivaló az én házamban, és ezzel próbáljatok meg engem, azt mondja a Seregeknek Ura,
ha nem nyitom meg néktek az egek csatornáit, és ha nem árasztok reátok áldást bőségesen. Malak. 3:10

Atyám, beszéded szerint beviszem a házadba, a tizedemet, mert azt mondod, hogy próbáljalak meg Téged. Te pedig megnyitod az egek csatornáit, és rám árasztod az áldást bőségesen.

És itt halandó emberek szednek tizedet, ott ellenben az, aki bizonyság szerint él. Zsid. 7:8
Köszönöm Uram, hogy halandó emberként fizethetem a tizedet Neked, ami a Tiéd. Fogadd el tőlem e tizedet, szívem teljességéből adom át.

Jól tudom, oh én Istenem, hogy te a szívet vizsgálod és az igazságot szereted. Én mindezeket tiszta szívemből, nagy jó kedvvel adtam, s látom, hogy a te néped is, amely itt jelen van, nagy örömmel, szabad akarata szerint adta ezeket néked. 1Krón. 29:17
Te vizsgálod az én szívemet is, és látod az igazságomat, hogy tiszta szívből, nagy jó kedvvel adtam.

Ki ki a mint eltökélte szívében, nem szomorúságból, vagy kénytelenségből, mert a jókedvű adakozót szereti az Isten. 2Kor. 9:7
Uram, azt mondod az Igédben, hogy a jókedvű adakozót szereted aki eltökélte a szívében. Én jókedvvel adakozom Neked, tiszta szívből. Nem szomorúságból, nem kénytelenségből hanem szabad akaratomból.

Az én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az Ő gazdagsága szerint dicsőségesen a Krisztus Jézusban. Fil. 4:19
Nem szenvedek hiányt semmiben, mert a Te Igéd szerint minden szükségem betöltetik a Te gazdagságod szerint dicsőségesen Krisztus Jézusban.

Adjatok, néktek is adatik, jó mértéket, megnyomottat és megrázottat, színig teltet adnak a ti öletekbe. Mert azzal a mértékkel mérnek néktek, a mellyel ti mértek.. Luk. 6:38
Hiszem, mivel én is adtam, nekem is adatik jó mértékkel, megnyomottat, megrázottat, színig teltet kapok az ölembe. Azzal a mértékkel kapok, amellyel én is adtam. Így nem szenvedek hiányt semmiben.

Mert ismeritek a mi Urunk Jézus Krisztusnak jótéteményét, hogy gazdag lévén, szegénnyé lett érettetek, hogy ti az ő szegénysége által meggazdagodjatok.
2 Kor. 8:9

Köszönöm Uram, Jézus jótéteményét, hogy a gazdagságát feladta értem, szegénnyé lett, hogy én gazdag lehessek.

…én azért jöttem, hogy életük legyen, és bővölködjenek. Ján. 10:10
Hálás szívvel mondok köszönetet Uram, hogy azért jöttél, hogy nekem életem legyen és bővölködjek.

Kérjetek és adatik néktek, keressetek és találtok; zörgessetek és megnyittatik néktek. Mert aki kér, mind kap, és a ki keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik. Mát. 7:7-8
Megvallom az Igéd szerint, hogy bármikor kérek, adatik nekem, keresek és találok, zörgetek és megnyittatik nekem.

Isten a mi oltalmunk és erősségünk! Igen bizonyos segítség a nyomorúságban. Zsolt. 46:2
Megvallom, hogy erősségem, oltalmam, segítségem vagy a bajban, nyomorúságban. Elismerem, hogy Te vagy a legnagyobb erő az életem felett.
Mindenható kegyelmed és gazdagságod által áldasz meg engem mindenben, bőségesen. Így nem szenvedek hiányt semmiben. Hálás szívvel mondok köszönetet Neked Jézus nevében.

Gyönyörködjél az Úrban, és megadja néked szíved kéréseit. Zsolt. 37:4
Uram, gyönyörködöm benned, és amire szükségem van, megadod nekem bőségesen, így nem szenvedek hiányt semmiben mert megadod szívem kéréseit. Dicsőség és hála Neked Magasságos és Mindenható Istenem, hogy rám árasztod a kegyelmedet bőségesen, gazdagon!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

