Szerző: andrelowoa | augusztus 30, 2009

Az Igét az első helyre tedd

A Te bizonyságaid én gyönyörűségem, és én tanácsadóim. — Zsoltárok 119,24.

Amikor a válságok vagy megpróbáltatások jönnek, túl sok keresztény kérdi, hogy: „Most aztán mit tegyünk?” Az élet válságos pillanatai mindnyájunkat elérnek. Ha azonban Ige-orientált vagy, a legelső, amire ilyenkor gondolni fogsz: „Mit mond az Ige ezzel kapcsolatban”? Majdnem tizenkét évi pásztorkodásom alatt azt tapasztaltam, hogy a gyülekezetnek éppúgy megvannak a maguk problémái, mint a családoknak. Vannak fegyelmezési problémák, anyagi problémák és más egyebek. A gyülekezeti problémákat nem szoktam megbeszélni az emberekkel, mert minél többet beszélünk a problémákról, annál nagyobbnak fognak tűnni. A diakónusokból álló vezetőség azonban néha megbeszélte a gyülekezeti problémákat. Természetesen, minél többet beszéltek ezekről, annál nagyobbnak tűntek. Aztán az egyik diakónus rámnézett ilyenkor és azt kérdezte: „Ó, Hagin testvér, most mit tegyünk?” Én mosolyogva azt válaszoltam rendszerint: „Egyszerűen annak alapján fogunk eljárni, hogy a Biblia igaz!” Csak ennyit kellett mondanom és a diakónusok máris megkönnyebbülten sóhajtottak fel. „A Biblia pedig valóban igaz” felelték rá ilyenkor. „Természetesen igen” — mondtam erre én. A dolgok csodálatosan rendbe jöttek mindig, amikor annak alapján cselekedtünk, hogy a Biblia igaz.


Hozzászólás

Kategóriák