Szerző: andrelowoa | október 15, 2010

Uram! Nehéz nekem hinnem úgy, mint ahogy a többiek, de talán Te ezt nem is akarod. Add, hogy megélhessem hétköznapjaimban vezetésedet, a Benned való hitem jó cselekedeteket teremjen, s egykor eljuthassak hitem szerint Tehozzád! Ámen.

Uram! Nehéz szólnom arról, amit magam is alig tudok megfogalmazni. Adj nekem szeretetet, hogy jobban megértsem embervoltomat, s ezen keresztül meg-megláthassam teremtettséged titkait! Ámen

Uram! Nehezen formálom a szót, ha Veled beszélgetek, de tudom, hogy Te akkor is értesz engem, amikor én nem értem magamat sem. Istenem, tedd áldásossá csendes perceimet, hogy békességed és szereteted eszközévé válhassak ott, ahová állítottál! Ámen

Uram! Nehezen, néha alig bírom már a terheket! Nem értem a miérteket, s már a remény is szétfoszlott bennem, hogy választ találok. Kérlek, adj nekem válaszokat, s mindenek előtt szereteted megtapasztalását, hogy békességgel elfogadjam akaratodat, s önmagam! Ámen

Uram! Nehézségeim közepette hajolj le hozzám, s védelmezz szereteteddel! Ámen.

Uram! Neked van igazad egyedül, juttasd érvényre igazságod! Ámen

Uram, nekem adtad a szabadság nagyszerű ajándékát.
Ezekben a napokban add meg nekem, hogy szabaddá váljak a rasszizmus és nem elfogadás minden formájától.
Emlékeztess Uram, hogy a Te szerető szemedben mind egyenlők vagyunk.

Uram! Nélküled semmi vagyok, általad minden. Segíts magamat megtalálni Tebenned! Ámen

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

