Szerző: andrelowoa | október 18, 2010

Uram! Oly rövid az élet, s oly sok benne a küzdelem! Segíts meg vigasztalásoddal, hogy tudjalak dícsérni tetteidért, növekedve alázatban mások hasznára! Ámen

Uram! Oly sok dolgot nem értek a világban, de szereteteddel szeretném felfedezni, s megérteni. Add, hogy ösvényem világossága továbbra is Te legyél, s szavadnak higgyek, s ne a csalóka tapasztalásnak! Ámen

Uram! Oly sok gond és baj van ezzel a világgal, s olyan egyedül érzem magam benne… Segíts, hogy magam is segítségére lehessek másoknak! Ámen

Uram! Oly sok hiábavalósággal van tele a szívem, pedig csak egyet szeretnék, békességet Tebenned. Tisztítsd meg szívemet, hogy lelkem megszabaduljon minden terhétől! Ámen

Uram! Oly sok jóval ajándékoztál meg, s nem vettem észre, hogy mindenben a szolgálatra hívtál! Építés helyett romboltam, mert magamat fontosabbnak tartottam másoknál, önzésem erősebb volt, mint szeretetem mások felé… Uram, Te mindent helyretehetsz az életemben, Te mindent megváltoztathatsz, még most is! Tedd alázatossá szívemet, hogy megnyíljak előtted, s megnyílhassak Szentlelked által mások felé is! Ámen

URam! Oly sok kérdés van bennem, szinte eldönteni sem tudom melyik éppen a legfontosabb… Kérdések ezreit teszem fel, s válaszokat keresek. Tudom, hogy megtalált válaszaim nem teljesek, ezért is kutatok tovább. Uram! Jó lenne legalább egy-két kérdésre megtalálnom Veled együtt a választ… Ki vagy Te? Ki vagyok én? S miért vagyok ezen a világon? Uram, magamban nem, csak Benned bízom – ezért kérlek segíts meg ezen a mai napon is! Ámen.

Uram! Oly sok minden ad örömöt az életemben, de olyan gyorsan elmúlnak ezek a pillanatok… Jól tudom, hogy Te vagy minden öröm forrása, mégis gyakran elfelejtem ezt. Kérlek figyelmeztess, hogy ne a mulandókat kergessem, ha Benned keressem életem biztonságát! Ámen.

Uram! Oly sok minden elkerüli a figyelmemet, pedig Te nyilvánvalóan megmutatod akaratodat. Kérlek, vedd ki szememből önzésem gerendáját, hogy felismerjelek Téged, amikor közelítesz felém! Ámen.

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

