Szerző: andrelowoa | október 18, 2010

Október 18.

Téríts meg, Uram, a mai napon is!
Nem veszed észre, hogy téged az Isten jósága
megtérésre ösztönöz? (Róm 2,4)
Jóság, elnézés, türelem. Ezek a fogalmak jól jellemzik
Isten gazdagságát. Még ha nem is vesszük sokszor észre
kegyelme, türelme nap mint nap velünk van. Nem veszünk
róla tudomást, hogy Isten jósága megtérésre ösztönöz.
Ez pedig jellemző az emberre. De lássuk meg, hogy
Istennek nem a haragja, bosszúvágya, hanem a jósága
ösztönöz minket megtérésre. Ha lázad is az emberi
szív, ha nehezen akarja odaadni magát Istennek, ő
akkor sem haraggal közeledik. Nem olyan indulatokkal
fordul felénk, hogy majd megmutatja, ki az erősebb,
nem versenyezni akar, megmutatni, hogy ki az Úr a
háznál. Segíteni akar, vezetni, új életet adni, mert
tudja, nekünk az a jó, ha ő az Úr a háznál. Isten
gyermekévé szeretne fogadni minket a Jézus Krisztusban
való újjászületés által. Ennél nagyobb dolog nem
történhet velünk. És ez a kegyelem mindenki számára
adott, ez elérhető közelségben van. Ne vessük meg
tehát kegyelmét, melyet megmutatott Jézus Krisztusban
és gondviselő kegyelmében. Jósága mindenkit ösztönöz.
Arra indít, hogy döntsünk Isten szeretete mellett,
melyet már gazdagon bizonyított, hogy ne legyünk
kiszolgáltatva a világ hiábavalóságának, hogy életünk
lehessen!
Ó, Uram Jézus, fogadd el lelkemet, én Életem, vedd el
életemet, én örömöm, vond magadhoz szívemet, én édes
eledelem, dicsérjelek téged. Én főm, igazgass engem,
szemeimnek fénye, világosíts meg engem, én dallamom,
szedj méretre engem. Én illatom, éltess engem.
Istennek igéje, teremts újjá engem. Én dicséretem,
örvendeztesd meg szolgádnak lelkét. (Aurelius
Augustinus)
Urunk Istenünk, hálát adunk azért a kegyelmedért,
amellyel felénk fordultál és fordulsz mindennap.
Köszönjük, hogy türelmes és jóságos vagy, és kérünk,
szólíts meg újra és újra, hogy észrevegyük hívásod!
Ámen.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

