Szerző: andrelowoa | október 23, 2010

Uram! Óvj és áldj mindannyiunkat! Ámen.

Uram! Óvj meg engem a bajoktól, s erőmön felüli terhektől! Istenem, ha makacsságom árát mégis kifizeted nekem, kérlek legyél hozzám irgalmas! Istenem, kegyelmezz nekem, s mutasd meg bűnbocsátó szeretetedet az életemben! Ámen

Uram! Óvj meg minden kísértéstől, légy velem nehéz pillanataimban. Adj erős szívet s lelket, hogy igédben felfedezzem védő szeretetedet, s aszerint is éljek! Ámen

Uram! Óvj, s védj minket minden veszedelemtől, hogy Téged dícsérve boldogan élhessünk! Ámen

Uram! Óvjál és védjél ezután is! Ámen.

Uram! Önigazságainkat vedd el, s tölts fel minket szereteteddel, hogy meglássuk jóságodat, s úgy éljünk, mint megajándékozott gyermekeid! Ámen

Uram! Önismeretben, s a Benned való ismeretben növelj engem. Adj nekem bölcs szívet, hogy mindenkor melletted döntsek, s éljek általad! Ámen

Uram! Öntözz szereteteddel, hogy élhessek! Ámen.

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

