Szerző: andrelowoa | október 30, 2010

Október 30.

Uram, Istenem, ha rossz úton járnék, terelgess engem!
A ti vétkeitek miatt rejtette el orcáját előletek, és
nem hallgatott meg. (Ézs 59,2)
Az én bűneim választanak el az én Istenemtól. Az én
vétkeim miatt rejti el előlem orcáját, és nem hallgat
meg. Valóban ő az, aki elfordul tőlem, és nem hallgat
meg? Van sok nyomorúság a Földön, de ez lehet a
legnagyobb nyomorúság mind közül: ha Isten elfordul
tőlem, nem hallgat meg. Magam miatt? Elmartam
magamtól? Olyan utálnivaló lennék a számára, hogy már
rám se néz? De hát szeret engem! Ha ezt az egyet is
elfelejteném, akkor lennék igazán elveszett, igazán
Isten nélkül.
Valóban ő az, aki elfordul tőlem, és nem hallgat meg
engem? Nem sokkal inkább én vagyok az, aki elfordul
tőle, és nem hallgatom meg. Ez a bűn. Elfordulás,
céltévesztés, iránytévesztés.
Tiszta, áttekinthető életre vágyom, egyre kevesebb
vargabetűvel, mellék-, illetve vakvágány nélkül.
Pontosan lehet tudni, mikor csúszik el az ember.
Akkor, amikor már egyáltalán nem érdekes, meghallgat-e
Isten vagy sem. Ha én elfordulok tőle, abban a
pillanatban szűnik meg számomra az ő jelenléte. Mindig
egyre nehezebb innen az út hozzá vissza, de mégis
tudom, hogy ő értem mindig itt van, meghallgat,
érezhető az ő közelsége.
A vakok szemét megnyitja, kiegyenesíti a
meghajlottakat. Ahol istenfélőket talál, ott
meglátszik áldása. A jövevényekre és árvákra mindenkor
gondol és megvédi őket. Halleluja! (J. D.
Herrenschmidt)
Mennyei Atyánk! A te neved legyen áldott azért, hogy
Jézus Krisztusért eltöröltettek a mi vétkeink. Már
nincs miért rettegnünk, mert kezed megtart bennünket.
Sokszor nehéz úgy élni, szeretni, létezni, ahogyan
kellene, de számodra így botladozva is nagyon kedvesek
vagyunk. Köszönjük, hogy ilyen nagyon szeretsz
bennünket! Őrizz meg bennünket a mai napon is a te
közelségedben. Ámen.

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

