Szerző: andrelowoa | november 12, 2010

Uram, Te adtad nekem az éjszakát, hogy pihenjek.
Add, hogy az ébredésem idején sem feledkezzek meg a Te hozzám való jóságodról.
Irányíts Uram utamon, úgy, hogy a Te áldásodat megoszthassam másokkal is.

Uram! Te állítottál arra a helyre, ahol most is vagyok. Add, hogy ne kételkedjem szeretetedben, s higgyek szavadnak, amikor azt ígéred Igédben, hogy a Téged szeretőknek minden javukra van! Ámen

Uram, te azt mondtad tanítványaidnak: Ti vagytok a világ világossága. A fény világít, szórja sugarát és elűzi a sötétséget. Engedd, Uram, hogy én is fénysugár lehessek! Hadd vigyem az öröm fényét az emberek közé, hiszen én is a te kegyelmed fényességében élek! Hadd legyek akaratod szerint a világosság gyermeke! Világítson az én életem is, hogy a téged kereső, utánad vágyó lelkek általam hozzád találjanak!

Uram, Te bevésted tenyeredbe a nevemet.
Ha mások meg is feledkeznek rólam, Te sohasem fogsz.

Uram! Te formáld a szavakat ajkaimon, hogy ne rövidítsem meg velük mások életét, hanem erőt közvetíthessek általuk! Ámen

Uram! Te ismered gyorsan pergő életem minden filmkockájának, minden egyes részletét. Te ismered küzdelmeimet, Te tudod, hogy milyen sok dologban engedetlen vagyok. Kérlek Téged, ajándékozz meg annyi bölcsességgel, hogy minden élethelyzetemben félni tudjalak, s ajándékaidat arra használjam, amire adtad nekem! Ámen

Uram! Te jól látod erőtartalékaimat, akaratomat, s lehetőségeimet. Te tudod egyedül, s én érzem igazán, hogy Nélküled nem juthatok el a célba… Ezért kérlek, adj nekem Benned való erőt, kitartást a bennem lévő rossz naponkénti legyőzésére! Villantsd fel néha örömes pillanataimban a Nagy Célt, hogy meg ne lankadjam, s be tudjam végezni futásomat – akaratod szerint! Ámen

Uram! Te közösségbe és közösségért teremtettél mindannyiónkat – szenvedünk is emiatt eleget… Kérünk Téged, gondviselő jóságoddal ölelj át minket, hogy a Te jóságodban megízleljük eljövendő országod örömét, s ez a mindennapi öröm segítségünkre legyen méltósággal megélni embervoltunkat! Ámen

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

