Szerző: andrelowoa | november 26, 2010

Uram! Tőled elfordult életek boldogtalanságával találkozom naponta. Könyörülj Uram rajtuk, s irgalmadat éreztesd velem is, mert Nélküled semmi vagyok! Ámen

Uram! Töltsd meg életemet igéd igazságával, hogy aszerint élhessek! Ámen

Uram! Törekszem életemet egyensúlyban tartani, valahol mégis elszámítom magam. Uram, kegyelmeddel ellensúlyozd hibáimat, vétkeimet, mulasztásaimat, s add, hogy megtaláljam a életemben harmóniádat, s Téged dicsérve örömmel szolgálhassak másoknak! Ámen

Uram, tudom, ha nem vagyok boldog szolga, annak mindig én vagyok az oka, mert nem engedem, hogy szolgálj nekem. Mert nem ülök le, mert mindig tennem kell valamit, mert olyan fontosnak érzem magam. Köszönöm, Úr Jézus, hogy ezen a héten senki nem fontos rajtad kívül. Köszönöm, hogy Te akarsz szolgálni. Köszönöm, hogy Te tudod egyedül, mire van szükségünk. Hadd adjunk hálát azért, hogy mindent elengedhetünk, elsősorban önmagunkat. Áldunk, hogy itthon lehetünk Nálad. Kérünk, hogy teljesen Rád bízhassuk magunkat. Kérünk, hogy szabadok lehessünk egymástól, önmagunktól. Hadd legyünk csak Veled. Hadd mehessünk majd tovább, mint hű és bölcs sáfárok, akik ki tudják adni az eledelt sok-sok éhes embernek. Nevedért kérünk! Ámen.

Uram! Tudom, hogy félelmeimen keresztül is formálsz engem. Kérlek adj nekem türelmet és értő, bölcs szívet, hogy megélhessem emberlétem csodáját gondviselő szeretetedben! Ámen.

Uram! Tudom, hogy gondviselővé tettél. Köszönöm, hogy ma reggel nagyon mélyen megítéltél, hogy nem vagyok igazi gondviselő. Sokszor nem tudom, hogy kinek mire van szüksége, sokszor kegyetlenül uralkodok, verem a szolgatársakat. Bocsásd meg Uram az elvárásomat, a kritikámat. Nagyon kérlek, taníts meg legeltetni, úgy, ahogy illik. Köszönöm, hogy meg tudsz rá tanítani. Segíts, hogy Téged nézvén, akaratod szerint cselekedjem azokkal, akik a tieid. Áldj meg, és könyörülj rajtunk, hogy úgy mehessünk el, mint akik boldog szolgák, akik tudják Uruknak akaratát, és engedelmesen meg is cselekszik. Ámen.

Uram! Tudom, hogy lehetetlen, de azt is tudom, hogy Nálad minden lehetséges! Add megismernem jobban önmagamat, hogy felfedezhesselek Téged életem minden dolgában! Ámen

Uram, tudom, hogy mikor Hozzád fordulok, nincs szükség szavakra.
Te a szívembe látsz. Tudod a vágyaimat és a szükségeimet.
A kezedbe helyezem magamat.


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

