Szerző: andrelowoa | november 27, 2010

Uram! Tudom, hogy ott vagy mindenben, mégsem tudlak megfogni, s mégsem láthatlak. Add nekem, hogy lélekben megtapasztalhassalak nap mint nap, s boldogan élhessek a tetszésedre is! Ámen

Uram! Türelmetlen vagyok, de az én perceim végesek, s minél inkább öregszem, annál inkább látom, s tapasztalom ezt az igazságot. Kérlek taníts azért türelemre, hogy hűséges maradjak, s ne váljak szereteted hitszegőjévé! Ámen

Uram! Türelmetlen vagyok. Türelmetlen a munkámban, mert sokszor nem látom az eredményét, türelmetlen az emberi kapcsolataimban, mert nem úgy alakulnak, ahogyan szeretném, türelmetlen vagyok magammal is, mert nem nem tudom következetesen betartani azt, amit elhatároztam. Uram, ezért türelmetlen vagyok Veled is! Kérlek, újítsd meg szívemet-lelkemet, hogy Benned felüdülve, derűvel tudjak felülemelkedni hiányosságaimon, s Téged dícsérve békességet nyerjen lelkem – mindenki hasznára! Ámen

Uram, úgy alkottál meg, hogy szabadságban éljek,
Add, hogy a Te Szentlelked irányításával szabadon kövesselek.
Oltsd a vágyat a szívembe, hogy minden nap jobban és jobban megismerjelek és szeresselek.

Uram! Új hetet, új napot vehetek a kezedből… Te adj erőt feladataim elvégzéséhez, figyelmet akaratod meglátására, s bölcsességet azok megcselekvésére! Ámen

Uram! Újíts meg Lelkeddel, hogy éljek! Ámen

Uram! Utaidat ismertesd meg velem, hogy boldogan élhessem napjaimat! Ámen

Uram! Utaidat ismertesd meg velem, hogy járhassam azokat akaratod szerint! Ámen


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

