Szerző: andrelowoa | december 3, 2010

Drága Úr Jézus! Mily gyönyörűséges a Te neved! Olyan jó tudni, hogy még számon sincs a szó, de Te már pontosan tudod, mire van szükségem. Ismered a szívem gondolatait és szándékait. Te tudod igazán, milyen vagyok. Előtted az lehetek, aki valójában vagyok. Köszönöm, hogy olyan barát vagy, akinek bármit elmondhatok, és ha rosszat teszek, vagy szólok is, nem ítélsz el, s nem vonod meg tőlem szereteted. Hálával csordultig van poharam, mert Te úgy fogadsz el ahogy vagyok. Nem akarsz minden áron és erőszakkal átformálni, hanem megvárod, míg én magam felismerem, hogy miben kell változnom. A legjobb barátom vagy! Bocsáss meg, hogy néha megfeledkezem Rólad, mint barátról! Pedig Te olyan jó vagy hozzám! Nem kérsz, csak adsz és adsz! Elhalmozol szereteteddel és kegyelmeddel! Igaz barát vagy, akire mindig számíthatok! Köszönöm, hogy a barátod lehetek. Ámen!
(Baksa Lívia)

Drága Urunk, szerető mennyei Édesatyánk. Kérlek segíts minket, hogy mindazokat a jó cselekedeteket, amelyet Te már előre elkészítettél nekünk, tudjuk a Te neved dicsőségére megtenni. Ámen

Édes Atyám a Jézus Krisztusban! Köszönöm, hogy nem méltatlanságomra tekintesz, hanem tudod, hogy kegyelmedre szoruló bűnös ember vagyok. Ámen
/BM/

Édes Atyám! Kérlek, adj tiszta látást a bűnöktől elhomályosodott szemünknek, hogy megláthassuk a Te véghetetlen szeretetednek naponként érezhető és látható jeleit. Add, hogy tiszta szívből áldjunk érte. Ámen
(BM)

Édes Atyám, köszönetet mondok az értem mondott imádságokért. Tedd buzgóvá szívemet a másokért való könyörgésben és kérlek, hallgasd meg azokat. Juttasd eszembe azokat, akikről hosszú ideje megfeledkeztem. Szívemben éljen, hogy az imádságnak megtartó ereje van, amit már olyan sokszor megtapasztaltatott velem mérhetetlen szereteted. Tiéd mindenért a dicsőség. Ámen
(B.M.)

Én Uram, és Én Istenem! Sokszor belenézek a te Igéd tükrébe, és sajnos azt látom, mennyire nem tudok neki megfelelni. Bocsásd meg Uram, a hibáimat, a mulasztásaimat, és az indulataimat is. Olyan jó lenne, ha minden hibám ellenére is tisztán szolgálhatnálak Téged, ha átsugározhatna rajtam a Te kegyelmed fénye. Azonban köszönöm Neked a csendes perceim azon pillanatait is mikor tőled való öröm tölti be a szívemet. Köszönöm, hogy angyalaiddal is őrzöd a mi életünket, és vigyázol drága férjemre, és kisfiamra. Köszönöm azt a sok jót, amit csak Te tudsz adni nekünk. Ámen

Felséges Istenem, mennyei jó Atyám! Szent és gyengéden szerető Isten vagy. Föl nem foghatom, meg nem érthetem ezt a szeretetet. De jó nékem ez a tudás. Te feltétel nélkül szeretsz, hiszen Te alkottál, Te formáltál anyám méhében. Add Atyám, hogy én is szeresselek úgy, ahogy Te mondottad teljes szívemből, lelkemből, elmémből és minden erőmmel. És legyek Lélekben és Igazságban való imádód minden nap. Jézus Nevében kérlek. Ámen.

Fogadd el Uram szabadságomat, fogadd egészen! Vedd értelmemet és vedd akaratomat, emlékezésem! Mindazt, amim van, és ami vagyok, Te adtad ingyen. Én visszaadok Uram, visszaadok egyszerre mindent. Legyen fölöttünk korláttalan úr rendelkezésed! Csak egyet hagyj meg ajándékul: szeretnem Téged. Csak a szeretet maradjon enyém a kegyelemmel, és minden, de minden gazdagság enyém, más semmi sem kell. Ámen


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

