Szerző: andrelowoa | december 10, 2010

Úr Jézus, köszönjük neked a szeretetedet és az imádságaidat, és hogy életedet adtad a bűneinkért. Ámen

Uram, add, hogy ne a lázítók, hanem a békítők közé tartozzam azokban a közösségekben, ahol élek! Akár a családomról, akár a gyülekezetemről, akár a városomról legyen szó. Ámen

Uram! Add, hogy ne engedjem gyermekeimet a kárhozat felé rohanni, és legyek felelősen gondolkodó szülő, aki értük mindent megteszek, amire Te kérsz engem! Adj erőt ehhez! Ámen

Uram! Adj hitet számomra, hogy úgy éljek és gondolkozzam, hogy Te mindentudó és mindenható Isten vagy. Előtted semmi sem lehetetlen. Milyen sokszor elfelejtem ezt, bocsáss meg nekem érte! Add, hogy őszinte hittel merjek emberi életeket eléd vinni, mert a Te hatalmadnak nincsenek korlátai. Ámen

Uram, ahová tettél, ott szolgállak,
Ahol megsejtlek, ott kereslek,
Ahogyan tudlak, úgy követlek,
Ha megbotlom, nem csüggedek,
Ami van, azért magasztallak,
Ami nincs, azért nem zaklatlak,
Ami a munkám, megcsinálom,
a jó szót érte sose várom,
Ha nem sikerül, nem kesergek,
És másnap mindent újra kezdek.
(Ismeretlen szerző)

Uram! Áldd meg a házasságokat! Az enyémet is, és mindazokét is, akik komolyan akarják utjaidat járni, hogy bizonyságtétel legyen a társammal való közös életünk mások előtt! Jézusért kérlek! Ámen

Uram, én is láttam, hallottam, amikor néhány bátor hitű ember nagy fába vágta a fejszéjét, pedig semmi biztosítéka nem volt a te ígéreteden kívül. És a te ígéreted elégnek bizonyult. Mindig megvolt minden eszköz, legkönnyebben a szükséges pénz a munkához. Mégis olyan nehéz egyedül benned bízva nagy dolgokat merni. Add meg nekem is ezt a hitet, hogy én is bizonyságot tehessek: ma is ugyanolyan erős a te hatalmad, ha tanítványaid élni mernek vele. Annyi nyomorúság van körülöttünk. Tenni kellene már valamit. Te szólj, hogy ne legyünk gyávák, mert te állsz mellettünk. Ámen
(V.L.)

Uram! Én szeretni akarok! Téged és embertársaimat egyaránt. Ha szeretlek Téged, akkor sikerülni fog magamat és másokat is szeretni. Segíts el a félelem nélküli szeretetteljes életre, mely mindig Rád tekint. Ámen


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

