Szerző: andrelowoa | december 11, 2010

Uram, Istenem, kétségbeesve figyeljük a hitetlenség rombolását társadalmunk erkölcsi életében. Csak te tudsz rajtunk segíteni. Csak te tudsz olyan erős hitet adni, mely megállíthatja az általánossá lett bűn rombolását. Adj hitet, Uram, népünknek. Adj hitet gyermekeinknek. Adj mély hitű tanítókat, pásztorokat nekünk, és Szentlelked erejét azoknak, hogy újraépülhessen egyházunk, hatásos legyen igehirdetése. Adj erőt az én hitemnek, hogy legalább családomat tudjam szavam hitelével, életem tisztaságával tiszteletedre vezetni. A te szereteted hassa át életünket, hogy a „miért” kérdésre annyi legyen a feleletünk: „Mert Isten szeret.” Ámen
(V.L.)

Uram, Istenem! Köszönöm Neked életem legnagyobb ajándékát, a hitemet. Köszönöm Neked, hogy a beléd vetett hit mindenre elég. Olyan jó hinni azt, hogy Te hű vagy hozzánk. Így kérlek, bocsásd meg hűtlenségeimet, vargabetűimet. Ámen

Uram Jézus, járj előttem,
ha lankadok, állj mögöttem,
pajzsomként lebegj fölöttem
jobbról, balról segíts engem.
Mindig téged keresselek,
mindig találkozzam veled,
minden léptemben szüntelen,
te, csak te jöjj szembe velem.
Te légy szavam a nyelvemen,
más szavával te szólj nekem.
Minden egyes pillantásom,
mindenkiben téged lásson.
Te légy utam az utamban,
utam végén a jutalmam…
(Úti ima: Sinkó Ferenc)

Úr Jézus! Kérlek, mutasd meg nekem, mi a Te akaratod életemmel. Segíts meglátnom a munkát magam körül, hiszen oly sok az aratnivaló, de oly kevés a munkás. Kérlek, nevelj föl magadnak Érted buzgólkodó, hasznos és jó munkásokat. Kérlek, tégy azzá engem is, a Te dicsőségedre! Ámen

Uram Jézus, töltsd be ígéretedet rajtam, és add, hogy bőségesen teremjek gyümölcsöt a Te dicsőségedre! Ámen

Uram, Jézusom, segíts, hogy szívem megszabaduljon a gonoszságtól, az álnok, gondolatoktól. Ajkamat ne hagyják el képmutató, hazug szavak. Nyíltságommal, őszinteségemmel szolgálhassam a Te ügyedet halálomig. Ámen

Uram, nemzetünket hozzuk ma eléd. Trianon szomorúsága hasít lelkünkbe, hiszen egyek vagyunk mi akár elválaszt a határ, akár nem. Köszönjük határtalan szeretetedet, mely felénk árad a Krisztusban. Add, hogy a mienk se ismerjen határokat, hanem ledöntse azt, ami elválaszt és eggyé legyünk, ahogyan Te Atyánk egy vagy fiaddal, Jézussal. Segíts nekünk, hogy legyen ez a nap a nemzeti összetartozás napja számunkra! Ámen

Uram, segíts, hogy vigyázva szolgáljam Gazdámat. Ne akarjak másfajta megbecsülést, csak azt az egyet, amelyet Te magad adsz majd! A Te Szentlelked tegyen engem alázatosan és türelmesen várakozó szolgáddá és munkásoddá! Ámen


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

