Szerző: andrelowoa | december 11, 2010

December 11.

Vágyom a közösségre veled, Uram!

Majd ezt mondta Isten Ábrahámnak: Te pedig tartsd meg
szövetségemet, meg utódaid is nemzedékről nemzedékre.
(1Móz 17,9)

Péntek délután van, és csak ülök egy padon. Az
életemen és rajtad gondolkodom, Uram. Nagyszüleim két
világháborút éltek át és éltek túl. Mindvégig hitben,
meg nem inogva, benned reménykedve. Apám is benned
talált támaszt, pedig sokszor bántották hitéért, és
sok olyan hónap volt, melyben fizetése már annak
közepén elfogyott. Én gyermekként küzdelmeiből nem
érzékeltem semmit. Mindig vidám, erős és őszinte ember
volt. Bármit is hozott az élet, nagyszüleim és apám
Istenbe vetett hite olyan erő és támasz volt, amely
nem csak megőrizte őket, hanem megcsillantotta
szemükben az örömöt. És én: a szabadság idején,
viszonylagos anyagi biztonságban, most tanácstalanul
kereslek téged. Uram, mutasd meg magad nekem is! Kösd
meg velem szövetségedet, melyet eddig családom minden
tagjával megkötöttél! Csak ülök, Uram, és arra vágyom,
hogy célt adj nekem. Csak ülök, Uram, és új
Szövetségedre gondolok, amit Krisztusban kötöttél
velünk, emberekkel. És ahogy múlik a délután,
szívemben egyre inkább megnyugodva érteni kezdem, hogy
te mindig itt vagy velem.

Átadom magam:bIsten erős vezetésének. Tudom, Isten
őrködő szeme rajtam van, füle figyelemmel hallgat,
oltalmazó keze fölém borul. Isten szót emel értem:
Bölcsessége egyszerű utakon vezet engem, oltalmaz és
megvéd hatalmas erejével. (ősi ír áldás)

Krisztusom, légy ott, ahol vagyok, ahol megtaláltál,
ne engedj el! Maradj velem, járj előttem, bennem élj!
Végy körül engem, te légy erőm és oltalmam. Ámen.


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

